Woensdag 6 Maart. Afscheid en Weerzien - Reisverslag uit Kigoma, Tanzania van Sheila en Riekje - WaarBenJij.nu Woensdag 6 Maart. Afscheid en Weerzien - Reisverslag uit Kigoma, Tanzania van Sheila en Riekje - WaarBenJij.nu

Woensdag 6 Maart. Afscheid en Weerzien

Door: Sheila en Riekje

Blijf op de hoogte en volg Sheila en Riekje

11 April 2013 | Tanzania, Kigoma

Woensdag 6 maart Afscheid en Weerzien
We zijn vroeg uit bed,ontbijten en stoppen de laatste dingen in de tassen en zetten de bagage alvast bij de deur. We hebben de was al in de machine gedaan. Imanuel komt om ons te helpen en is verbaasd dat we alles al hebben geregeld. Daarna gaan we afscheid nemen van Bakari en Mary van de computerschool. We beloven via de mail met hen in contact te blijven. We bedanken hen voor de fijne samenwerking en voor alles wat ze voor ons geregeld en gedaan hebben.
Robson komt ons ophalen en we gaan naar het vliegveld. Onderweg daarnaar toe zien we Adoneth bij de bushalte staan . We stoppen en zij blijkt op weg naar het vliegveld te zijn om ons uit te zwaaien, dus nu kunnen we haar een lift geven en meteen gezellig praten. Een aantal van de kinderen is ook naar het vliegveld gekomen .En Elice is er ook , zij geeft ons een mooie Kanga als afscheidscadeau.
Dan worden we door Mr Arasa gemaand dat we moeten inchecken en nemen we hartroerend afscheid van iedereen. Daarna worden we door Mr Arasa uit gezwaaid en door Lukindo naar het vliegtuig begeleidt. Echt leuk en bijzonder!
In Dar es Salaam hebben we een gezellige avond met Nils en Bosco en nemen we afscheid van hen. Vanuit Dar es Salaam reizen we door naar Kampala Uganda. We ontmoeten Fungamali en beleven mooie en bijzondere dingen met hem.
Op 12 maart landen we in Amsterdam en sluiten we onze lieve mannen weer in de armen. Wij kijken dankbaar terug op een paar zeer zinvolle weken.
Lieve familie, vrienden en sponsors, mede namens de kinderen van Kigoma hartelijk dank. Jullie steun biedt hen een toekomst!
Liefs van Sheila en Riekje

• 16 April 2013 - 02:47

CHRISTINA SMITH-MAISENBACH ((((AKA HM ))):

YOU ladies are incredible!
    I adore you and the vision you have for the children is contagious and fabulous!!!!!!!!!!!!
    God bless you in all you do!

regards and hugs,

Christina Smith- Maisenbach @ Downtown LA USA .