Dar es Salaam - Reisverslag uit Kigoma, Tanzania van Sheila en Riekje - WaarBenJij.nu Dar es Salaam - Reisverslag uit Kigoma, Tanzania van Sheila en Riekje - WaarBenJij.nu

Dar es Salaam

Door: Sheila en Riekje

Blijf op de hoogte en volg Sheila en Riekje

05 November 2011 | Tanzania, Kigoma

Dag lieve mensen,

Het is ons gelukt om met al onze koffers aan te komen in Dar.
Reis ging voorspoedig, heerlijke plek in het vliegtuig, aan Jacqueline van Sajet Specials te danken, by the way , please book the same seats voor the terug reis if possible.

Over een weg vol kuilen en gaten bereikten wij om 24uur ons hotel.

Zonder last van muskieten hebben we goed geslapen.

Stipt om 10uur hebben we Bosco in onze armen gesloten.Samen met Bosco en dhr Mawazo onze geweldige taxi chauffeur zijn we door Dar gecrossed .Een bezoek gebracht aan de school van Bosco, en de plaats waar hij samen met z,n 3 vrienden woont. Totaal oppervlakte, 3x3 m2, inclusief camping gas brander en tafeltje, de douche en toilet delen ze met de hele omgeving, ong 50 mensen .Daarna zijn we met een zak met kleding en speelgoed naar een orpahange geweest, heel indrukwekkend.!!!!
Later op de dag 70kg rijst en 50kg bonen voor Bosco en friends gekocht, die we in het aarde donker,met hulp van zijn vrienden, bij hem thuis hebben afgeleverd. Het is een emotionele dag geweest,met veel blije momenten. We zijn erg trots op Bosco, dat hij in deze omgeving zich staande kan houden en kan studeren.

• 06 November 2011 - 09:11

Jacqueline Kervezee:

Heb jullie verslagen van de eerste dagen gelezen. Wat een indrukken en fijn dat jullie zo goed ontvangen zijn.
    Liefs

• 08 November 2011 - 08:27

Silvia Boumans:

hoi fijn om te horen dat de reis goed gegaan is en dat jullie kunnen beginnen met alles ook fijn om te horen dat jullie zo goed bezig zijn joh geweldig !!!! lieve mensen succes weer kussss silvia