Tweede dag Dar - Reisverslag uit Kigoma, Tanzania van Sheila en Riekje - WaarBenJij.nu Tweede dag Dar - Reisverslag uit Kigoma, Tanzania van Sheila en Riekje - WaarBenJij.nu

Tweede dag Dar

Door: Sheila en Riekje

Blijf op de hoogte en volg Sheila en Riekje

05 November 2011 | Tanzania, Kigoma

Om 10uur weer op pad, Bosco en onze vertrouwde chauffeur voor de deur.

We brengen een bezoek aan dhr Mawazo,s huis, eten heelijke chapati met z,n vrouw Jamila. Bijzonder gastvrij en hartelijke mensen.
Een bezoek aan de Kariakoo market, een hekseketel!!!!

Onze eigen Kangas zijn onder grote belangstelling aangeschaft.
Inmiddels heeft Bosco ons bijgepraat over Sanganigwa B en wat ze nodig hebben daar.
We genieten enorm hier, overweldigende indrukken opgedaan.
Hans ik heb nu al veeeeel foto,s gemaakt, Henk we hebben,zoals jij graag wilt, al veel geld uitgegeven, maar niet voor onszelf.
Liefs voor jullie allemaal, knuffel voor onze kinderen. Riekje en ik hebben het heeeeeeel fijn, we zijn een goed team.
Morgen vroeg naar Kigoma, blijf ons volgen.Een warme groet uit Dar.

• 05 November 2011 - 14:47

Wat een mooie reis! Maar volgens de blog zitten jullie nog steeds in Utrecht! Moet je eerst wel even inloggen en bij het Reisverslag dit veranderen... Veel plezier daar in de warmte en drukte.

groetjes!

• 05 November 2011 - 14:51

Margreet:

Lieve Riekje en Sheila, fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En, belangrijker, dat er nog geen muskieten zijn. Geniet er lekker van. Groet, Margreet

• 05 November 2011 - 15:22

Annemarie:

Geniet van jullie reisverslagen en dan meteen al twee. Zijn benieuwd hoe jullie dat doen of regelt Bosco dat aangezien jullie geen computer bij jullie hebben?
    Zowel gisteren als vandaag was het een heerlijke zonnige dag in Nederland, en hebben wij volop in de tuin gewerkt.Geniet nog even in DaresSalaam voordat jullie morgen naar Kigoma vliegen. Bevalt het airport hotel ?
    Tot gauw horens. Liefs Karl en Annemarie

• 06 November 2011 - 07:10

Albert & Sylvia:

Wat fijn dat de reis tot nu toe zo spannend en mooi verloopt.
    We blijven jullie vervolgen vanuit een heerlijk zonnig Yalikavak

• 06 November 2011 - 08:49

Remy:

Hoi sheila, gelukkig goed aangekomen!
    Leuk om je verslagen te lezen! Wat een indrukken moeten jullie daar opdoen zeg. Zie jullie volgende reisverslag gauw weer verschijnen.

Liefs remy

• 06 November 2011 - 12:15

Toon :

Hallo Sheila,
    Fijn dat de berichten goed zijn. Ik hoop dat jij met je reispartner veel kunnen betekenen daar en er zelf ook van kunnen genieten. Leuk dat jullie reis zo te volgen is, dat blijf ik zeker doen!

• 06 November 2011 - 14:19

Debbie:

Hi ladies,
    Inmiddels onderweg naar Kogoma neem ik aan. Leuk jullie verslag te lezen en blijf jullie volgen.
    Veel succes en doe voorzichtig!
    liefs ook namens Werner,
    Debbie

• 06 November 2011 - 18:07

Signe:

Wat ontzettend leuk om te zien dat jullie de mogelijkheid hebben gehad om al meerdere verslagen te schrijven. Ben trots op je Sheil!!!!

Wat een bizar continent is het he. Zoveel nieuwe dingen voor ons westerlingen. Geniet, doe voorzichtig en geweldig dat jullie nu al zoveel goeds hebben kunnen doen.

Keep up the good work ladies!

Liefs Signe

• 07 November 2011 - 12:47

Ylona:

Wat enorm leuk om jullie via de reisverslagen te volgen. Ik zit vandaag op jouw stoel en zoals je ziet heb ik toch tijd om jou te volgen. Ha, ha.
    Geniet van alle moeie en overweldigende indrukken !!

Dikke knuffel,
    Ylona

• 08 November 2011 - 06:10

Monique Cecil Jannie:

Wat leuk om jullie verslag te lezen wat een mooie reis. Het is wel leuk om jullie zo te volgen.
    We hopen dat het een onvergetelijke tijd wordt.

• 08 November 2011 - 09:11

John En Margreet:

Wat en geweldig team. Goed ook om te lezen dat jullie adoptie kind het daar zo goed doet. Nu zie je dan ook met eigen ogen hoe het daar allemaal toegaat en wat er nog hard nodig is. Fantastisch werk. We blijven jullie volgen.
    groetjes John en Margreet

• 08 November 2011 - 14:58

Coby:

Hallo Sheila en Riekje,
    Wat leuk om jullie verhalen te lezen, zo beleven wij het ook een beetje mee. Bas en ik blijven jullie volgen, dus schrijven maar weer!! :)

• 08 November 2011 - 18:43

Lenie:

Hoi Sheila en Riekje,

Leuk dat het zo goed gaat, ik begrijp dat jullie al veel indrukken hebben opgedaan. Ik blijf je volgen, ben benieuwd naar je nieuwe blog :-)

Liefs van Lenie

• 09 November 2011 - 13:25

Wies Zandbergen:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en genieten.
    Veilige en gezellige verdere reis gewenst
    Wies en Dick

• 09 November 2011 - 15:57

Bea:

Wat ontzetten mooi daat jullie dit mogen doen zeg. Ben echt jaloers op jullie. Wat zullen jullie een indrukken opdoen joh. Ik ben ontzettend benieuwd naar de foto's, maar ik kan ze niet vinden. Maarja, ik en internet, haha. Ik blijf jullie volgen.
    Sheil, een dikke knuffel van mij. groetjes Bea

• 10 November 2011 - 13:56

Jolanda:

Het gaat helemaal goed met jullie, merk ik. Fijn dat er zoveel medewerking en vreugde is. Uiteraard had ik niet anders verwacht dan dat met de charme van jullie beiden de koffers meekonden. Prachtig verhaal.