Internet problemen!! - Reisverslag uit Kigoma, Tanzania van Sheila en Riekje - WaarBenJij.nu Internet problemen!! - Reisverslag uit Kigoma, Tanzania van Sheila en Riekje - WaarBenJij.nu

Internet problemen!!

Blijf op de hoogte en volg Sheila en Riekje

08 Maart 2013 | Tanzania, Kigoma

Lieve Familie en vrienden,
Internet problemen achtervolgen ons, hierdoor was het onmogelijk om onze verhalen te plaatsen. We zijn dus enorm achterop geraakt met de verhalen , maar als we weer thuis zijn volgt de rest van onze belevenissen.We hebben jullie donaties heel goed besteedt !!!
Dank voor al jullie leuke reacties, we hebben ervan genoten en die hebben ons nog meer energie gegeven om vooral door te gaan met het ondersteunen van " onze kinderen".
We houden van jullie en........ Tot de vreugde van het weerzien!!!!!!!!!

Veel liefs van Sheila en Riekje

• 10 Maart 2013 - 21:56

John & Tricia:

Hi Shelia,

it was great to read the stories so far of your journey and the people you have met.
    We hope all is well and have a safe journey home and look forward to hearing from you.

John & tricia

• 15 Maart 2013 - 10:32

Ylona Van Den Boogaard:

Lieve Sheil en Riekje natuurlijk,

Sheila ik zit nu op jou plekje en heb een rustig moment, even lezen wat mijn fijne collega allemaal meemaakt.
    Super hoe jullie dat allemaal verwoorden en voor elkaar krijgen en genieten.
    Erg leuk om te lezen allemaal, de rest van de verhalen hoor ik nog wel van je.
    Dikke knuffel vanuit het zeer koude Nederland.